Organizare, prioritizare si time management

Pentru inscrieri va rugam faceti click aici!

In conditiile actuale, ni se intampla de multe ori sa avem impresia ca nu ne ajunge timpul, ca avem prea multe de facut si ca nu vom reusi sub nicio forma sa finalizam toate sarcinile in timpul pe care il avem la dispozitie. Fie ca este vorba despre treburile casnice, despre activitatile personale sau despre sarcinile de la locul de munca, senzatia de timp mult prea limitat apare din ce in ce mai des in ultima perioada. Metodele pe care le propunem in cadrul acestui workshop, sustinute de aplicatiile in care va veti implica, dublate de vointa personala, va pot ajuta sa “lungiti” timpul sau sa va incadrati in disponibilitatea temporala pe care o detineti.

In cadrul acestui workshop, vom aborda modalitati de organizare a activitatilor si scopul final propus, cum si de ce sa face prioritizare si necesitatea aplicarii unei strategii de management a timpului. Vei afla metode de organizare a activitatilor tale si cum sa le ordonezi astfel incat timpul sa nu ti se para prea scurt, vei invata cand sa spui NU si cand sa spui STOP pentru a evita supraaglomerarea, vei vedea cum ceea ce nu poti face astazi, poti lasa pe maine pentru a face acum ceea ce este mai important si urgent si, daca dispui de vointa in aplicarea tehnicilor ce se vor discuta, vei deveni mai putin stresat si iti vei schimba viziunea privind abordarea sarcinilor.

Workshop-ul dureaza aproximativ 2 ore si se adreseaza celor care simt ca nu le ajunge timpul.
Taxa de participare: 40 ron/persoana
15% discount daca vii cu un prieten (pentru amandoi)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>